måndag 26 mars 2012

Mitt nya badrum!


Åh, upptäckte precis att Ikea kommer med badrumsmöbler i serien Hemnes! Det var ju precis den stilen jag ville ha på vaskskåp mm. Jag letade runt en hel del för att hitta nått snyggt som inte var för stort för mitt lilla badrum och kräsen som jag var ville jag självklart ha lådor, inte skåp. Överst på min önskelista stod en dyr möbel med stenskiva från svedbergs, den finner ni här. Det fick istället bli en annan snygg vit sak från K-rauta som passade min plånbok bättre men nu ser jag att Ikea är på väg att få in en snygg möbel, jag tror Ikea har läst mina tankar!



Det är inte så ofta man får anledning att möblera om i badrummet, särskilt om man har ett mindre badrum att svänga sig med! Men nu kommer HEMNES badrumsserie, en bra anledning att göra slag i saken.

Trenden pekar på badrummet som ett prioriterat rum när det gäller inredning och stil. Där tillbringar vi både de stressigaste morgonrusningarna och stunder av återhämtning när vi skämmer bort oss! Då behöver vi all tänkbar funktion vi kan få men också en stämningsskapande och rumslig känsla. Därför känns det självklart och välkommet att HEMNES, som länge varit en populär förvaringsserie för våra andra rum, nu även tar klivet in vårt skönaste rum!
HEMNES badrumsserie består av hyllor, skåp och badrumsskåp och finns i svartbrun och vit bets. Serien kommer till varuhusen i april, håll utkik där och på hemsidan!
(text från Livet hemma)




Bild från Livet hemma

Bild från Livet hemma


Bild från Livet hemma





Här är lite bilder på min toalett!





Smidig hörndusch!


Mitt fina golv från marrakech design!





2 kommentarer:

  1. Åh vilket fint badrum, ÄLSKAR golvet !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag älskar det också! Känns som värsta hotellbadrummet =) (vilket tyder på att det blev en stoor förändring från tidigare)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails