onsdag 4 november 2009

Hurra hurra!

Premiär för min nya blogg!

Blir ett kort inlägg mest för att komma igång.

Idag hade jag tentamen i latinska namn. 239 st växter (dock bara 25 på tentan).

Men en termometern på ca 2 grader förmiddags blev det buss till skolan. Väl framme fick jag höra att vi skulle få göra tentan i ett villaträdgård i Åkarp. Som vanligt var jag en av de första att lämna in trots att jag ansträngde mig för att vara långsam, fundera och skriva alla mina svar på en lapp till genomgången. Efter egen uträkning så känns det skönt att säga att jag klarade tentan denna gången. Satte alla familjenamnen!

I morgon börjar ny kurs i växtkomposition, ska bli spännande!

Må väl!

1 kommentar:

  1. 239 stycken é rätt många..själv hade jag nog inte kunnat någon, blandar lätt ihop ingredienserna i bageriet...hehe

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails