söndag 19 september 2010

Håll till godo!

Nej, jag har inte slutat blogga, glömt bort min blogg, eller tröttnat på den. Jag har inte själv gått bort, gått in i väggen (än), skadat mig eller något annat tråkigt. Jag försöker bara hålla huvudet upp och fötterna ner och som jag skrev i förra inlägget kombinera skola och jobb med massa annat. Tyvärr kommer min kära blogg lite i kläm då! Men jag tror att så fort jag får rutin (får man någonsin det?) i min vardag så kan jag ägna mer tid åt den.

Just nu kämpar jag med en litteraturdiskussion som handlar om stadsplanering och hälsa. Väldigt intressant och känns som det "ligger i tiden" men när man ska besvara (genom skrift) texternas betydelse och andra saker blir det som kortslutning i min hjärna. Men jag kämpar på!

Så länge får ni njuta av denna skönhet!

Echinacea pallida


Varma kramar

3 kommentarer:

  1. hehe jo rutin kommer du få men nog aldrig så pass mycket att de kommer flyta på lätt o fint..hmm vad jag nu än menar med det..haha
    Jo allt é toppen med mej..nyss hemkommen från det underbara stockholm. (det mest jobbiga é att jag inte vet om jag jobbar imorrn eller ej, och chefen sover:( )

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline.
    Hittade din blogg av en slump när jag sökte efter en trädgårdsdesigner. Kan man anlita dig för uppdrag? Vi har en 30-talsvilla i Åkarp och ska göra om tre sidor om huset i samband med dränering, behöver förslag på förnyelse som samtidigt är någorlunda tidstypiskt. Har du någon mail man kan kontakta dig på?

    Mvh Li

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Självklart! Det går att kontakta mig på carro_isaksson@hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails