måndag 6 september 2010

Ge mig styrka!


Just när ens lägenhet är upp och ner och man har arbete (skolarbete, privat arbete och jobb) upp över öronen tar livet ytterligare en tvär sväng. Det absolut tråkigaste som finns... min farfar gick bort i natt.

Han var en glad man med mycket kärlek till sin familj och till sina fyra flickor (barnbarnen) och hans fyra pojkar (barnbarnsbarnen)! Den senaste tiden har han snabbt blivit svagare och i natt sa kroppen ifrån. Som 88 åring var han fortfarande klar i huvudet och var väldigt glad över det lilla. Precis som min pappa sa till mig så är han troligtvis på ett för honom bättre ställe nu.

Nu måste jag ta mig samman och ska komponera en underbar, vacker skrytrabatt medvetandes om att farfar alltid kommer finnas med mig!





P.S Blir väldigt glad när jag ser att antalet följare sakta ökar och att antalet besökare på min blogg ökar för var dag!

3 kommentarer:

  1. Åh vad trist! Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. I love your blog!

    Have a nice time!
    Paula

    SvaraRadera
  3. :( Va tragiskt hoppas att allt é bra med dej!!Bamse Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails