torsdag 6 januari 2011

Året som gick... del 1



Januari, isen låg som ett täcke över Pildammarna och jag
staplade runt som bambi, i Alnarp fikade jag med
kurserna på Neserian en sista gång mitt under
uppsatsskrivandet!



Vinterdag i Torup



Min födelsedag i Mars firades i Köpenhamn med mamma,
vi var bland annat på botaniska havens växthus!




Ett par dagar i April var jag med skolan i Wanås
för att hjälpa kursare med plantering som delar
av deras uppsatser. Jag fick ett litet skrivjobb på
Trelleborgs Allehanda vilket ledde till en hel del
butiksrundor på Söderslätt. Denna ljuva månad
avslutades med lantmästarnas vårbal i Alnarp.




Jag England
Maj, då var jag med skolan i England!
Har detta undgått någon??
Trelleborgs Allehanda bilaga Zickzack kommer ut
där jag varit med och skrivit och ritat! Kolla in detta HÄR!




Juni inleddes med examensfest, eller snarare
"sluta skolan inför sommaren fest" då den riktiga
examensdagen var i oktober och
jag beslutade mig senare för att läsa lite till!
Jag var äntligen ledig, då bakade jag bullar
och gjorde fint på balkongen och åkte
till Örebro.



Fortsättning kommer en annan dag!
Kramar



1 kommentar:

  1. Du har fått en award av mig! Kram

    http://sandraskok.blogspot.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails