tisdag 1 juni 2010

Mitt designförslag!

Tar en liten paus från alla Englandsbilder, titta istället på vem som var med i Trelleborgs allehandas månadsbilaga Zick zack för ett tag sen! =)

Jag skrev månadens krönika (klicka på bilden så kan man läsa)


kolla in min titel, som jag snaaart har rott hem på riktigt!


och gjorde ett designförslag med allmogeväxter (även här kan
man klicka på bilden om man vill läsa eller se vilka växter jag valt)


rabattenförslaget


var med och gjorde delar av en butiksrunda på Söderslätt

De hade även ett större reportage kring en trädgård i Trelleborg, där fakta kring allmogeträdgårdar var med som jag skrivit! (Det var hämtat från min uppsats som (även den) snaaart ligger ute på nätet)

Har lite svårt att förstå att efter torsdag är skolan över, jag är klar! Spännande va??

Kramar




1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails