söndag 24 juli 2011

Återbesök på Slättarps gård!!

Vilken regnig sommar det är, tycker synd om alla semesterfirare!!! Som tur var, höll regnet upp och solen tittade fram på sommarens viktigaste dag, min systers bröllop den 16:e juli! Vi hade en underbar dag i Trelleborg med brudparet och familjen. Så grattis grattis till min syster som nu mer är fru!! Men dagen efter, på söndagen så regnade det så klart igen! Då flydde jag och två tjejkompisar stan ett tag och åkte på utflykt ner till Söderslätt och Trelleborg. Först stannade vi till på Slättarps gård, som jag så absolut kan rekommender ett besök hos!! Jag har bloggat om denna butik en gång tidigare, det finner ni här!! Precis som sist hade de supersnygga prylar och kläder! Synd bara att jag redan överskridit månadens budget med rågor. 



Slättarps gård



















Kram kram 

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint! Ser flera prylar jag skulle vilja ha : )

    SvaraRadera
  2. snygga skålar o den där stolen hade jag velat ha:) allt bra me dej?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails