fredag 30 april 2010

Fortsättning följer... Vackert på Söderslätt butik nr 2

Mitt butikstips nummer två är Ullahills magasin i V. Virestad. I ett gamla magasinet på gården ligger butiken som har bland annat välkända klädmärken som OddMolly, summum, Part Two och IMITZ tillsammans med massa fina inredningsdetaljer och presentartiklar. Här finns en del växter till försäljning men det utgör tyvärr inget bassortiment utan det finns lite blandat då och då. En mysig butik med härlig karaktär! Deras hemsida med vägbeskrivning mm hittar ni här!


entrén (ägaren i dörren och min syster på väg in)


fint


härligt med vårblommor


krukväxter för inomhusbruk


vy över delar av butiken






gulligt porslin


inredningsdetalj, kläder skymtas i bakgrunden


Vackra sjalar




Efter att ha varit två dagar i Wanås (ev. kommer det komma bilder därifrån) och planterat med klassen börjar jorden under naglarna försvinna och jag ska snart svira om ordentligt. Håret ska fixas, naglarna målas och balklänningen på! Ikväll är det lantmästarbal i Alnarp!


Ha en underbar valborg!

Kramar

1 kommentar:

  1. Vad fina saker de har! Jag måste ta mig dit på söndag. Ha en fin Vårbal!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails