måndag 5 april 2010

Glad påsk!

Våren har börjat dyka upp här och där, ett säkert vårtecken måste vara dessa fina krokusar längs Carl Gustavs väg i Malmö. Att påsken redan är över kan nog också vara ett tydligt tecken. Idag ska jag äta påskmiddag med familjen och kanske åka en runda på Söderslätt med min syster, besöka Fridas gård och Ullahills magasin. Jag har inte haft chans att fira min födelsedag med henne än så det får bli idag! Bilderna från förra inlägget var från just min födelsedag då jag och mamma hade en mysig dag i Köpenhamn, och idag ska jag fira med familjen att min uppsats är klar!

Bäst jag sätter fart med mitt skolarbete kring Struktur, material och upplevelser i det offentliga rummet. Ska ha ett litteraturseminarium kring detta i morgon då vi även ska visa upp skisser från två platser med temana: platser, gångar, gränser, karaktärsgivare och trösklar! Så idag får jag ut o skissa!









Kramis!


1 kommentar:

  1. Struktur, material och upplevelser i det offentliga rummet. Vad spännande det låter! Lyllos dig som får läsa sånt :-) hälsningar susanna (Balkonglådan)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails