lördag 27 november 2010

En viss otur!

Min fina cykel har blivit stulen, min helt nyköpta (inte ens 24 timmar gammal) fina tröja gick i sönder och gick ej att reklamera och idag låste jag in mina nycklar på vinden! Lite av en otursvecka. Men efter en lätt irriterad kväll i onsdags (då tröjan gått i sönder) återgick jag till mitt goda humör, dessutom när man har små söta Sony Angels som tittar på en kan man inte vara arg speciellt länge!

Mina Sony Angels (premiärbild med min nya kamera)


Men veckan har varit bra också! Jag köpte mig en ny kamera och har en ledig helg! Men som det har snöat idag så ville man inte gå ut med den kameran (hade tappat den i en snödriva eller nått). Men idag fyller min kära storasyster år så hennes fina paket fick bli ett av övningsobjekt! Stort grattis till Jenny!! I morgon ska jag umgås med henne och busa med hennes söta pojkar! Premiärbilden blev på mina små söta Sony Angels.






Juldekorationer blir fina på paketen


Nu är det lördagskväll och jag ska lägga mig i soffan och titta på Så mycket bättre!


Snöiga kramar


2 kommentarer:

  1. De är så gulligt ;) ock din bild är härligt också!
    jag köpte också kamera och nu måste jag lära mig mycket men alltid roligt med digita komera tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline!
    Hoppas allt är bra och att det går finemang med studierna! Har kollat in din blogg, vad fin den är!
    många kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails