tisdag 7 december 2010

Min dröm om ett hem i Paris!

Att jag gillar vitt, turkost och rosa är nog inget som undgår mina läsare. Sen att kombinera det på ett lite romantiskt/bohemiskt sätt men ändå med en känsla av retro- och industriell stil sätt är så snyggt enligt mig! Se även mitt inlägg som jag gjorde åt mitt jobb på Olsson & Gerthel där "Om jag själv fick välja" var temat där jag utgick lite från den kombinationen. I min jakt igår efter inspiration fann jag ett underbart hem som visar att precis hur jag vill ha det! Lägenheten som tillhör modedesignern Vanessa Bruno är dessutom beläget i det historiska Marais-området i Paris vilket gör inte saken sämre! Helt uuuuunderbart!


Ljust med pastellfärger...



i kombination med gamla möbler....



och med romantik.







Fler bilder från detta underbara hem kan ni hitta bland annat på The style files, inredningssidan Apartment Therapy och på Ellebloggen husligheter.



Må väl!

1 kommentar:

  1. klockrent med magnolian!:) I ett sådant hem hade jag kunnat leva..gammalt och nytt o snyggt:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails