torsdag 21 januari 2010

Kandidaten närmar sig...

I morgon ska jag avsluta kursen i växtkomposition genom att fixa klart och lämna in det sista i projektet kring Botaniska trädgården. Ska bli skönt att kunna släppa detta och gå vidare!

Mitt i allt arbete kring botaniska ska jag påbörja ett nytt projekt! Nämligen min kandidatuppsats! Jag ska göra ett gestaltningsförslag till min systers trädgård. Berättar mer om arbetet en annan dag, men kan avslöja lite redan nu. Den kommer att vara inspirerad av Skånska allmogeträdgårdar från sekelskiftet!



Allmogeträdgård på Skansen


Nu ska jag se antikrundan!
Ha det gott!


2 kommentarer:

  1. Almoge verkar himla fint!
    Kram Gry

    SvaraRadera
  2. ska försöka få igång bageri verksamheten. Om det inte går så får jag väl återgå som kock på Gränden/elysée. Kan erbjuda dej ett jobb om du vill! Det blir gurkor, för det va så länge sedan jag gjorde chili inlagd gurka. Sen tomat hör till och så lite exotiskt kanske. Ska köpa mej ett persikoträd iaf:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails