söndag 3 januari 2010

Nytt år...

Ja, så var det nytt år med nya tag och allt vad det innebär. För mig kommer detta definitivt bli ett år med nya upplevelser och steg i nya riktningar! Våren inleds med uppsats som på något sätt ska avsluta mina tre år i Alnarp. Efter en avslutande projektkurs så står jag på egna ben nyexaminerad trädgårdsingenjör med en kandidatexamen inom landskapsplanering. Så är det tänkt i alla fall. Vad som händer därefter återstår och se, tiden får utvisa vägen.

Vart leder mina steg?

Men under året ska jag samla på mig så mycket jag bara orkar, av nya intryck, lärdomar och erfarenheter. Och jag ska passa på att njuta av nuet. Njuta av min sista tid som student på Alnarp. Njuta av livet med härliga vänner och mina goa familj!


En liten samling till att börja med!


Hoppas alla läsare har haft en bra start på de nya året och jag önskar er alla en god fortsättning!

Må väl!

4 kommentarer:

  1. God fortsättning!
    Jag brukar oxå samla fint glas på starnden, älskar de mjuka kanterna de får i vattnet..
    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Härligt att få se en massa blommande växter i dina inlägg. Det behövs nu :)
    Spännande år har du framför dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för att du tittade in på min blogg, sökte du på någonting särskilt? Njut av ditt sista skolår och Alnarp i synnerhet, det går så fort när man har roligt. Jag var själv där 10 LIA-veckor på rehab.trädgårdarna 2005.

    SvaraRadera
  4. Lycka till med dina studier! Och njut av den sista tiden som student. Du kommer att tänka tillbaka på den tiden som ljus och lärorik.
    Tack för din söta kommentar inne hos mig. Klart du ska fortsätta med din blogg!
    kramar från Poppins

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails