fredag 29 januari 2010

Snö i sinne, snö inne!

Ja eller nästan i alla fall. Häromdagen var det snöstorm och snön trängde sig närmre än nånsin.


Tur man har tre glas i sina fönster! Får nog fixa med tätningen, jag har dammsugit bort det som en gång fanns för den var så torr. Idag kom det ännu mer snö, men tack o lov inte i mina fönster!


Var barnvakt i söndags, måste dela med mig av några bilder på min älskade systerson Valter!




Har inte så mycket vettigt att uppdatera bloggen med känner jag, men har mest varit hemma, sett ut som en hamster, gjort soppor, knaprat värktabletter och sakta påbörjat min uppsats. Tack o lov har svullnaden lagt sig nu i alla fall!


Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. naw sicka underbara ögon!!Stora:) Mysigt o jobba,typsikt att man é upptagen annars hade jag kilat in och handlat bara för att du jobba:) vart bär de av? Ska upp tidigt och förbereda 3 tårtor och 7 bröd. Beställning till kvällen. sen blir de en sväng te mitt gamla jobb elysée och fondue me de närmsta:)

    SvaraRadera
  2. Nja etage é lite förmycket konstigt folk på. Vart vill du "hänga" istället? Förtillfället så finns det inget bageri mer än halvt på ett papper. Har en liten hobby verksamhet på hemma plan. Tar emot beställningar på bröd och budapest. Så denna veckan har det vart full rulle:)
    Ja det ska jag göra, vilken färg på mössan har du?

    SvaraRadera
  3. Vad underbart söt han e! Här i Närke har vi -25 och 1m snö, inge kul alls. Det är för kallt att vara ute coh kallt inne...
    O uppsattsen står still kan jag ju säga, gu vad segt det går! Bättre för dig?
    Kram Gry

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag kommer idag måndag! Kanske ska ner till Malmö i morgon, ska provspringa för en löparklubb där nere, hum... hur nu det ska gå?
    Men jag får se hur min "form" är inför morgondagen. Ska du med och springa?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Han ser ju chockad ut i bilden med mössan. Hade du ingen annan? Men han är för söt med sin lille "Ti".
    kram
    Syster

    SvaraRadera
  6. jag tyckte han var så himla söt på den bilden. Ser lite lagom bortkommen ut och rosig om kinderna! =)

    SvaraRadera
  7. hej:)Har du nått förslag på vad jag skulle kunna odla i år. Finner inga idéer...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails