tisdag 2 mars 2010

Snaaart är det min dag!

Här sitter jag dunderförkyld med ett huvud som känns som det väger mer än det brukar. Borde göra skolarbete men motivationen vill inte riktigt infinna sig, så istället gör jag massa annat trevligt.

Så var det snart dags igen... för min födelsedag! Wei!
Som vanligt önskar jag mig... fina saker. Men ja just det, alla vet inte vad det innebär så här kommer en hjälp på traven!


önskelista

Items in this set:
Lantliv
Örhänge, klänning och skärp - H&M
Pelargon
Pund
Ranunkel
Bricka -House of hedda
Kudde -Indiska
Halsband - Arena CPH Olsson & Gerthel


Håll er borta så jag inte smittar er men ta hand om er!
Kramar

1 kommentar:

  1. Sara Jarmakowski4 mars 2010 kl. 20:59

    Vad fina saker du önskar dig! Jag tycker att ditt exjobb börjar likna mitt, alldeles för segt :) Krya på dig vännen så ses vi! kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails