lördag 26 juni 2010

Inspiration för romantikern!

I mitt sovrum råder det brist på romantik! Jo visst saknar jag någon som får mitt hjärta att bulta men nu menar jag inredningsmässigt! Inne på expressens Leva & Bo-sidor hittade jag helt underbara inspirerande bilder! Precis så önskade jag att jag hade det hemma hos mig!! Vill byta ut mitt mörkbruna överkast mot ett vitt och kasta ut alla mina ekmöbler och skapa plats till gamla fina möbler med mer karaktär! Ljusa färger, nyplockade blommor, fina kuddar, ljus m.m. är saker jag önskade att jag hade! (för att se alla bilder och inköpsställen i reportaget klicka här!)

Butiker jag kommer på nu i mina trakter (Malmöområdet) som har denna stil är
Daisy boo (som just nu har utförsäljning
för de ska flytta till okänd adress),
om man har tur Søstrene Grenes
vars sortiment varierar från gång till gång!
Homeville (som jag aldrig besökt men "googlade" upp precis
och lovar att besöka omgående)
Fideli och Konungen,
MarMalaid,
Blomsterpigan,
Gouteva,
och sist men inte mint mina vänners butik
Blomster & Små Ting!


Under min flik Butikstips finns tips på fler butiker
i samma anda runt om på Söderslätt mm.


















Sweet dreams!

kramar från er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails