fredag 24 februari 2012

Haute Couture á la trädgård

Det här har jag totalt missat! Jag brukar ha lite koll på vad som händer i modevärlden, men Diors visning från 2010 har gått mig förbi! Kolla in dessa blominspirerade haute couture-klänningar designade av Johan Galliano. 
Ca 800 000 pix för en höstrosklänning, som då måttsys efter kunden. Jag tror bestämt att "catewalken" får bli ett återkommande tema här i bloggen!
Vart hittar du din inspiration?

- Jag skulle bli lycklig om jag fick vara en blomma 
i John Gallianos trädgård, sa Jessica Alba efter visningen, 
(The Telegraph)






alla bilder ovan från expressens




Bild från Hulda på Chic



Kram

3 kommentarer:

  1. Kul att se ditt inlägg! Otroliga klänningar.

    Tittar in här igen lite senare. Lycka till med dina studier. Och tack för kommentaren på min blogg om franska trädgårdar.

    Hej svejs
    Trädgårdsturisten.se

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se att du hittat insperationsbilder från min blogg! Stor kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails