fredag 17 februari 2012

Organisera mera!

Jag tillhör den där kategorin människor som lyckas samla på mänga mängder med prylar. Det kvittar hur mycket jag rensar och sorterar så svämmar lådor, skåp, hyllor och hela lägenheten över av prylar och kläder och på sommaren är balkongen knökfull av växter. Ju mer jag samlar på mig desto mer måste jag ju organisera och fixa! Jag har vid flera tillfällen sedan jag flyttade till den lägenheten fått utöka mitt utbud av byråer, lådor (under soffan, under sängen mm) och bokhyllor.  Nu får jag inte in så mycket mer möbler, men smarta förvaringstips kan jag behöva ändå! Här kommer fina inspirationsbilder från granits hemsida.





Sådana här klämmappar eller liknande
vill jag ha vid mitt skrivbord så jag kan
hänga upp och få en överblick över allt
jag arbetar med! 




Hej svejs!

Och RÖSTA!! ->>>>
=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails