fredag 14 november 2014

Sol, värme och kärlek!

Hej!


En varm solig dag i förra veckan var min första stranddag här i Melbourne, men även första gången jag såg ett frieri. Tillsammans med två andra resenärer hade jag med spårvagn tagit mig till stranden i St. Kilda där vi så fort vi klev av spårvagnen såg ett flygplan som skapade mönster på himlen... ganska snabbt förstod vid vad som var på gång... "Mimi marry me <3 aldrig="" att="" blivande="" br="" brudparet="" det="" fick="" himlen.="" kul="" ldigt="" men="" p="" r="" se.="" sig="" som="" uppenbarade="" v="" var="" veta="" vi="" vilka="">
Äntligen flyttade jag till en lägenhet som jag tänkt bo i tills i början av nästa år, skönt att äntligen kunna packa upp och handla ordentligt och laga mat. Som ni säkert sett på min instagram (som annars länkas till här till höger) eller facebbook så har vi pool i huset, känns väldigt lyxigt och skönt. Bra tillfälle för morgon och eftermiddagsträning!

Med all kärlek

Caroline


2 kommentarer:

  1. Med tanke på hur svårt det är att läsa namnet på bilden så undrar jag hur många killar som passade på att fria...
    – Ähh, nu missade du det nästan men det står LISA - marry me!
    – Åhhhhh vad romantiskt, har du gjort det där bara för mig?
    – Självklart älskling...

    SvaraRadera
  2. Fast det var ju rätt tydligt Mimi först.... men det han försvinna tills resten var klart. Så även om någon annan tog tillfället i akt så kan en viss besvikelse uppstå då jag även har bildbevis på att det faktiskt står "mimi" =) Men hade varit roligt...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails