måndag 7 december 2009

Inlämningen fixad!

Efter mycket slit har jag slutligen lämnat in projektet Idéträdgård med tema bröllop. Lämnade dock in ett ofullständigt förslag en timme för sent (illa!). Inlämningen var i torsdags och redovisningen idag (måndag), så jag hade lite tid i helgen att fixa med det sista. Hela lördag jobbade jag och det var full rulle hela dagen. På kvällen var mina ben som seg spagetti så jag orkade mig inte ur soffan. Söndagen fick jag ägna åt idéträdgården. Förmiddagen gick åt till att fixa det sista på min egen idéträdgård för att sedan ta en lite paus i Haglösa med kaffekalas för syster och systersonen Valter som snart blir 1 år. Efter lite kaffe och tårta återvände jag till Malmö och satte igång med opponering på en kursares idéträdgård.

Efter en långa dag med många fina förslag var det min tur att redovisa (näst sist). Redovisningen gick hyfsat bra (måste öva på att presentera saker inför publik) och efteråt fick jag ganska väntade kommentarer om delar som jag själv anser mina svaga punkter. Men en av medverkande lärare sa även tydligt att "Detta är en riktigt bra idé" vilket kändes skönt!



Paket till min kära syster, som innehöll boken
"Surdegsbröd : recept och tips från en hemmabagare"
av Martin Johansson
Hon (syster) verkade bli mycket glad, då hon
varit sugen på att testa baka surdegsbröd och
avslöjat sina tankar för en liten syster.

(såg nu att jag hade sparat en slant om jag köpt den
på adlibris istället, men så är det när man är sent ute)

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails