fredag 11 december 2009

Julstämning på gång!

Ännu en dag jag har varit hemma och tänkt göra skolarbete men som resulterade i julpyntande. Visserligen var jag en sväng på biblioteket i förmiddags och jag har läst lite till det nya projektet, men inte alls så mycket som jag tänkt. Men istället har jag fått det såhär fint!



Gamla loppisfynd lyser fint med ljusslingan


Kunde inte motstå dessa söta fåglar på Grenes igår!
Billiga var dom också!



Julkulor i glaskupa,
tips från Annika som har bloggen min dröm
(http://mindrom.blogspot.com/)



Köpte ett litet yrväder idag, plättar i luften.
eller Muehlenbeckia som det heter på latin

2 kommentarer:

  1. Awww vad mysigt du får det, jag vill också ha något att pynta. Kan iof hänga upp en liten kvist i min tillfälligt trånga vrå ;)

    /P

    SvaraRadera
  2. Så julfint det blir hos dig. Du får gärna komma hit och julpynta lite också...
    Kram
    Syster Yster

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails