onsdag 16 december 2009

Klappar hit o klappar dit!

Även om jag tipsar om butiker med bra julklappar så har jag inte köpt en enda själv än så länge och det lär inte bli några denna veckan heller! Fullt upp med skolarbete och så jobbar jag mitt i julrushen på lördag! Har dessutom inga bra idéer på vad jag ska köpa. Så alla tips mottages tacksamt, först och främst till storasyster, syskonbarn (två pojkar 1 och 4 år) och föräldrar. Men i jakt på inspiration hittade jag väldigt fina paketinslagningar! Fler idéer och annat julfint kan ni hitta här!


Fint med tyll


När jag föreslog krukväxter till mamma som önskning
tyckte hon att det kan man ju inte slå in som paket.
Nå, detta är väl inte så dumt?


Fint!

6 kommentarer:

  1. Du har med fullt upp, önskar att det inte var fullt upp varje jul utan att man fick gå strosa som man bäst vill :)
    Hoppas du hann med en del arbete?! Ser att det blev toppen med kulorna. Visst kan man slå in väldigt fint. Shoppa julklapparna har jag gjort via nätet i år. Mycket skönare :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Annika, glad att du följer min blogg, och vad glad jag blev att jag hittade din blogg! Så fina paket och bilder, och vad spännande att bli trädgårdsingenjör! Jag blir en följare också!

    kram/Mira

    SvaraRadera
  3. hi hi... nu har jag nog för mycket grus i ögonen... borde gå o sova... hej Caroline!!!! menade jag ju!!!

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Men så fina paket!!
    Ja det är svårt att få tiden att räcka till..Jag har några julklappar kvar att köpa.
    Men det brukar ju alltid ordna sig men det blir lite stress ändå :)
    Vilken fin burk du har köpt från Tradera!
    Ha en bra helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Oj oj, vad fint!
    Skulle också vilja vara så kreativ :D

    SvaraRadera
  6. Det skulle man väl visserligen kunna säga! Tack för det i vilket fall :)

    Vad pysslar du med denna söndag?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails